illusion banner 3

Business Central software voor uw bedrijfsprocessen? Een zeer goede keuze!

 Microsoft Dynamics 365 Business Central is moderne en mobiele software om bedrijfsprocessen mee aan te sturen.

Ons dochterbedrijf Offimac is een bewezen expert in deze software. Want zij is sinds 1996 al actief in Business Central software, toen deze nog Navision heette. En gedurende meer dan 25 jaar heeft Offimac dus ook al heel wat implementaties van dit pakket gedaan. Waardoor Offimac al jaren een zeer ervaren implementatiepartner is met kennis van zaken in tal van branches. Bovendien beschikt ons bedrijf ook over meer dan 40 jaar ervaring in software en ICT in het algemeen, wat zorgt voor een grote helikoptervisie. En daarnaast heeft Offimac tal van sectorspecifieke oplossingen bovenop het Business Central platform, die kant-en-klaar zijn. Zodat klanten ook snel een oplossing op maat van hun sector kunnen krijgen. En dus ook snel de vruchten van hun automatisering zien. Dus voor kwalitatieve software voor KMO zit u zeer goed bij Offimac!

 

Ontdek ook meer over Business Central oplossingen van Offimac op businesscentral.offimac.com.

illusion picture 4
  • CRM
  • Marketing
  • Verkoop
  • Aankoop
  • Magazijnen
  • Supply Chain
  • Jobs
  • Boekhouding
  • Productie (optioneel)
  • WMS (optioneel)
  • Services (optioneel)
  • Sterke rapportering
  • Heel veel software is standaard
  • Sectorspecifieke toevoegingen mogelijk bij Offimac
  • Maatwerk kan ook nog atlijd

Er zijn 2 versies van dit pakket: online en on-premise

Zeer veel ondernemingen van klein tot groot gebruiken dagelijks Microsoft Office of Office 365. En waarschijnlijk dat u zelf ook iedere dag Microsoft Outlook, Word of Excel gebruikt. Want Office is zowat de meest verkochte software wereldwijd.

Microsoft wil u hetzelfde gebruiksgemak als van Office 365 bieden voor uw bedrijfssoftware. Want zij wil klanten helpen om vanuit Office 365 door te groeien naar bedrijfssoftware die afdelingen ondersteunt met nieuwe functionaliteiten. En dit alles op dezelfde zeer vertrouwde en herkenbare manier van Office 365. Denk hiervoor bijvoorbeeld aan een eigen boekhoudpakket.

Business Central bestaat in 2 versies: een online versie en een on-premise versie.

De online versie

De cloud software draait enkel op de Azure cloud servers van Microsoft. Het is gestandaardiseerde software die vooraf ingericht is, waardoor de doorstart vanuit Office 365 ook makkelijk is. Deze versie mikt heel erg op startende en kleine ondernemingen. En ook op de jongere generatie waarvoor digitaal heel normaal is. Want kunnen werken met smartphone, cloud en apps is wat deze generatie verwacht. Binnen deze versie vindt u dus tal van modules zoals voor CRM, marketing, boekhouding en nog veel meer. Business Central online is beschikbaar in enkele formules.

En wie nog meer functies of wat maatwerk wil, kan u ook overschakelen naar een on-premise versie. In de volgende paragraaf leest u er meer over.

 

De on-premise versie

Business Central on-premise is eigenlijk de versie 2019 van Microsoft Dynamics NAV. Het is een pakket met een lange geschiedenis en stevige klantenbasis. Want NAV heeft al 160.000 klanten in 195 landen. Daardoor is het ook een de facto marktstandaard voor kleine en middelgrote ondernemingen. Omdat deze software ook veel sectorspecifieke add-ons heeft, blijft deze software ook sterk groeien.

Deze BC on-premise vermindert uw administratie, verbetert uw processen en helpt u kosten besparen. Het is een platform waarop alle afdelingen met elkaar samenwerken. Zodat informatie sneller doorstroomt en mensen geen nodeloos dubbelwerk moeten doen. Informatie moet slechts 1 maal ingegeven worden. En daardoor krijgen uw medewerkers meer tijd voor klanten. Met Business Central on-premise beschikt u over een software die uw efficiëntie verbetert. En er voor zorgt dat u kort op de bal kunt spelen!

U kan uw systeem modulair samenstellen. Zo kan u kiezen uit een groot aanbod aan standaardsoftware, apps en add-ons. En als u ook wat maatwerk wil kan dat. Want on-premise is een flexibel systeem dat u helemaal volgens uw wens kan inrichten.

Ook niet onbelangrijk is dat deze versie zowel in de cloud als op lokale servers kan geïnstalleerd. Want een zeer grote groep van klanten wil lokale servers. En volgens internationale studies zal dit aantal zeker nog blijven toenemen.

De toegevoegde waarde van Offimac? Kant-en-klare Business Central software voor sectoren

Microsoft Dynamics 365 Business Central is een nieuw product, dat steunt op stevige historische fundamenten.

Maar wilt u een kant-en-klaar systeem voor uw branche? Dat kan! Want wij kunnen uw Business Central software uitbreiden met sectorspecifieke apps en add-ons. 

Ons bedrijf heeft een lange traditie in Business Central add-ons. Omdat wij actief zijn in Microsoft bedrijfssoftware sinds 1996 hebben wij al veel projecten gedaan. Daarom ook weten wij wat branches nodig hebben. En deze kennis en ervaring vertalen wij in Business Central add-ons. Zodat klanten snel kunnen schakelen en meteen kant-en-klare functionaliteit voor hun branche. En zij niet moeten investeren in duur maatwerk.

Bij ons kan u onder meer terecht voor Business Central add-ons voor verhuur, projectbeheer, services en HRM.

Belangrijk om weten is dat wij onze add-ons bouwen en ondersteunen volgens ISO9001. Daarnaast zijn deze add-ons grondig uitgetest door Microsoft. En daardoor verkreeg Offimac ook het strenge CfMD-certificaat van Microsoft. Dus Offimac levert add-ons van topkwaliteit!

Naast eigen oplossingen verdelen wij ook Business Central add-ons van buitenlandse collega’s voor andere branches.

Weten wat Microsoft Dynamics 365 Business Central software voor uw bedrijf of branche kan betekenen? Bel ons of contacteer ons voor meer info!

 

illusion picture 2